Sposób użycia
- Mocno wstrząsnąć.
- Nasączyć płatek kosmetyczny.
- Aby usunąć makijaż z oczu: nasączony płatek kosmetyczny przytrzymać na zamkniętych powiekach przez kilka sekund i delikatnie je przetrzeć, unikając mocnego pocierania.
- Aby oczyścić skórę i usunąć makijaż: delikatnie przecierać nasączonym płatkiem kosmetycznym skórę, aż do całkowitego usunięcia makijażu i zanieczyszczeń.
- Nie wymaga spłukiwania.
Artistry Skin Nutrition™ Krem do demakijażu należy stosować jako pierwszy krok wieczornego programu pielęgnacji skóry, tak aby usunąć makijaż. Można stosować także o dowolnej porze, jeśli zajdzie potrzeba usunięcia makijażu.
Dla tych, którzy preferują dwuetapowy proces oczyszczania, Artistry Skin Nutrition Krem do demakijażu idealnie nadaje się do stosowania jako pierwszy krok zarówno porannej, jak i wieczornej pielęgnacji. Produkty do demakijażu z tej serii doskonale przygotowują skórę do dokładnego oczyszczenia jedną z pianek oczyszczających z kolekcji Artistry Skin Nutrition.
Skład
- Biała szałwia hiszpańska z upraw Nutrilite™ – jeden ze składników wszystkich produktów z serii Artistry Skin Nutrition, jej silnie działające składniki pomagają w widoczny sposób odżywiać i chronić piękno skóry.
- Wyciąg z arbuza – wyciąg owocowy, który pomaga chronić skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników.
- Micele – działające niczym magnes molekuły, które przyciągają i usuwają zanieczyszczenia.
INGREDIENTS/INGREDIENTES/SASTOJCI/COCTAB/СКЛАД/ҚҰРАМЫ: WATER/AQUA/EAU, ISOHEXADECANE, ISODODECANE, HEXYLENE GLYCOL, BENZYL ALCOHOL, POLYQUATERNIUM-7, DISODIUM EDTA, POLYEPSILON-LYSINE, GLYCERIN, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, SODIUM BENZOATE, DEXTRIN, CITRULLUS LANATUS (WATERMELON) FRUIT EXTRACT, MALPIGHIA EMARGINATA (ACEROLA) FRUIT EXTRACT, BUTYLENE GLYCOL, POTASSIUM HYDROXIDE, POTASSIUM SORBATE, CITRULLINE, DECYL GLUCOSIDE, PERILLA OCYMOIDES LEAF EXTRACT, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, MALTODEXTRIN, SALVIA HISPANICA SEED OIL, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.